Polityka jakości
MIKRONEX Serwis Komputerowy jest jedną z nielicznych firm na rynku informatycznym świadczącą usługi w zakresie ogólnopolskiego serwisu komputerowego. Naszą wizytówką jest dobrze przygotowany zespół profesjonalistów, których wiedza i umiejętności zostały poparte licznymi certyfikatami. Jesteśmy nastawieni na świadczenie szeroko pojętych usług w zakresie:
- systemowym (wsparcie telefoniczne, opieka nad systemami, kontrola antywirusowa, zdalna obsługa systemów sieciowych)
- sprzętowym (kompleksowa realizacja przedsięwzięć informatycznych, instalacje i wdrożenia, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, konserwacje)
- outsorcingu (, administracja serwerów, kontrola bezpieczeństwa danych, doradztwo dla użytkowników sieci)
- sprzedaży (dobry towar po cenach konkurencyjnych, dostarczony uprzejmie i profesjonalnie).
Zdajemy sobie sprawę z tego, że sukces naszej firmy zależy przede wszystkim od tego, jak dobrze spełnimy swoje zobowiązania w stosunku do Klientów. Dlatego też filozofią działania firmy MIKRONEX Serwis Komputerowy jest dążenie do zapewnienia pełnej satysfakcji Klientów przez świadczenie usług serwisowych najwyższej jakości, spełniającej ich wymagania i wyprzedzającej oczekiwania, oraz zapewniając im jasno sformułowane zasady współpracy, profesjonalną i miłą obsługę.
MIKRONEX Serwis Komputerowy stawia sobie za cele:
- zwiększenie zadowolenia Klienta ze świadczonych usług oraz z dostaw zamawianych towarów,
- terminową realizację usług i dostaw,
- pozyskanie jak największej liczby Klientów.
Założone cele realizujemy poprzez:
- wykorzystanie walorów intelektualnych, dużej wiedzy i wieloletniego doświadczenia pracowników naszej firmy,
- ciągły kontakt z klientami, mający na celu rozwiązanie ich problemu oraz poznanie ich potrzeb i wymagań,
- dostosowanie naszych usług do indywidualnych życzeń klienta,
- zbieranie opinii, uwag i sugestii od klientów korzystających z naszych usług,
- ciągłe szkolenie i aktualizowanie wiedzy pracowników,
- terminową i rzetelną realizację zamówień i usług serwisowych,
- współpracę z markowymi dostawcami, których towary i usługi ściśle odpowiadają wymaganiom naszych Klientów,
- utrzymanie i ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością
- zobowiązanie wszystkich pracowników do przestrzegania naszej Polityki Jakości na każdym etapie świadczonych usług,
- zobowiązanie Kierownictwa firmy do ciągłego monitorowania i doskonalenia realizowanej Polityki Jakości.
Zapewniamy, że niniejsza Polityka Jakości jest znana, rozumiana i utrzymywana na wszystkich szczeblach organizacyjnych firmy MIKRONEX Serwis Komputerowy.